Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaringer med fiskestang ....?


rognposan

Anbefalte innlegg

Noen som har greie på om hvordan denne stanga er innenfor sin vektklasse. Skal fiskes med sluk og fluedupp. Har lest testen i Alt om fiske, der den kom bra ut. Men noen med erfaringer meninger. Eventuelt forslag til andre stenger i samme vektklasse område:-)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke erfaring med akkurat den stanga selv, men kjøpte en 8' Berkley lightning 3-15gr. ganske nylig.

http://skittfiske.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=54561

Ingen verdens ting å si på kvaliteten så langt, ei pen og lett stang. Har bare fått noen små tullefisk enda, men de kroket seg selv uten at og jeg måtte hjelpe til, det er nok mye stanga og multisnøret sin fortjeneste. Kombinert med ei søt lita Abu Cardinal 101 snelle og multisnøre så kaster denne stanga midtfjords og vel så det også. Og når jeg tidligere har måttet bruke bombarda duppen i kombinasjon med wobblere for å få grei kastelengde(og skremt bort ALT av fisk i prosessen), kan jeg nå istedet drite i duppen og fortsatt kaste en 9 grams wobbler 30-40 meter OG få fisk! Herlig. Jeg er ihvertfall strålende fornøyd med lightning rod'en min. De finnes i flere vektklasser og lengder, anbefales++ :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om det var flere synspunkter på stanga før den ble bedre definert, hvordan skal jeg tolke det? :?

Hei. Jeg kjenner ikke til den stanga, men har i flere innlegg her anbefalt Shimano Beastmaster. Ligger vel i samme prisklasse. Men som sagt så har jeg ingen kommentar til stanga du har kjøpt deg. Sikkert fin, og så kan vel du gi oss en rapport? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.