Gå til innhold
  • Bli medlem

Prabhat primuser. Lav pris, lav kvalitet?


Hege P.

Anbefalte innlegg

Annonse

Takk for svar! Jeg har ikke planer om å kjøpe den, ble bare nyskjerrig på grunn av den lave prisen. Nå har jeg jo en glimrende Optimus 00, og i morgen kommer min nye Svea123 i posten. Miljøbensin er allerede innkjøpt, så nå gleder jeg meg til å teste Svea. :P

Skulle jeg hatt en ny trebeint messingboks i dag ville jeg heller vurdert denne: http://www.techthor.com/lamp/shopexd.asp?id=276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prabhat er faktisk svært bra! Jeg har en diger 2R som blir brukt mye på speidermøter. Pumpa er litt "raklete", men er effektiv. (Presis også, man skal jo bruke pumpa ved effektregulering)

Mindre utgaver til omlag 500 kroner er gitt som gave. Mottakere i speidergruppa bruker de flittig og tilbakemeldingene er gode.

Indiske kjøkkenprimuser er lagd for hverdagsbruk i vanlige husholdninger. Dermed er de bygd for mer bruk enn hva vi holder på med i hæljene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.