Gå til innhold
  • Bli medlem

kamuflasjetelt


Phaser

Anbefalte innlegg

Annonse

Hvis du/dere er kortvokste så går det an å sove i "doghouse" - men alt for kort for meg på 190cm

men det går an å sette ett vanlig telt like ved siden av, da du har åpning i begge endene av "doghouse"......og kan snike seg imellom for litt søvn. Ett kamuflasjenett eller to og du kan lage "tunnel" mellom teltene.

Jeg bruker også forsvarets teltduker og lager så stort telt jeg/vi trenger. det blir tungt, men ok for en orrhane/storfugllek hvor man begynner planleggingen i god tid.

Ellers så finnes det jo noen kamuflasjemønstrede lavoer, husker ikke merket!

Og for lenge lenge siden hadde Helsport ett kamuflasjemønstret fjelltelt.

Har du mye penger kan du jo satse på Jerven telt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sånn ett plast kamuflasjenett på 8x6m eller noe sånt. Kjøper ikke kamo nett eller noe annet for den del på forsvarsbrukt med de prisene de opererer med der. Jeg ga vell 200kr for mitt store som de skal ha 1500 for. Jeg har tenkt på at jeg kan klippe ut en del fra det men poenget er å ha ett enkelt telt som man kan fyre litt forsiktig med primusen i slik at man kan ha det godt og varmt mens man titter på leiken. (skal prøve å lure med meg kjerringa) Når jeg var av gårde på egenhånd tok jeg bare å spente opp tarpen min (det kom noen regndråper) og la over noen greiner og danderte litt rundt åpningen mot myra kvelden før. Bare å legge seg til og vente på å bli vekt av yrende liv utenfor teltet. Det gikk kjempe bra. Men nå ønsker jeg ett kamotelt med soveplass til 2. Ser det er ett som heter penthous også men det veier jo 10kg og koster en liten formue. http://www.naturogfritid.no/default.asp?R=K&vs=detalj&ID=170007&source=kelkoo Foreløpig ser doghousen ut som det beste alternativet. 160x160 burde gå greit for to personer på litt over 170 om man ligger litt på skrå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.