Gå til innhold
  • Bli medlem

Sekk, Gregory


utemannen

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe denne sekken, Gregory Palisade 80 Sportsnett selger den for 2499,- http://www.sportsnett.no/s/p.aspx?pid=3568&cid=566

Noen som har erfaringer med denne sekken?

Er det samme sekk som denne, Gregory Palisade 80 ryggsekk GRÅ http://www.oslosportslager.no/produkt/gregory-palisade-80-ryggsekk-gra-23636.aspx ?

Den koster jo 4299,- ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes mangen tråder som har vært inne på denne sekken. Kan selv si meg kjempefornøyd med Palisade og generelt sekker fra Gregory. Alt er gjennomtenkt og 100% kvalitet, ingen halveis løsninger eller dårlige sømmer, sånn det skal være.

Sekkene er de samme, annet enn at den grå er en "nyere" farge, så bare å løpe og kjøpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knall sekk, bare å kjøpe :D

"Normalprisen" på disse sekkene var 4300 i fjor, men Oslo Sportslager kjørte jevnlige kampanjer på Palisade til 2500.

Eneste minus jeg kommer på i farta er når man skal feste ting utenpå sekken (ski, underlag, sovepose) så må man mekke til egne løsninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å kjøpe denne sekken, Gregory Palisade 80 Sportsnett selger den for 2499,- http://www.sportsnett.no/s/p.aspx?pid=3568&cid=566

Noen som har erfaringer med denne sekken?

Er det samme sekk som denne, Gregory Palisade 80 ryggsekk GRÅ http://www.oslosportslager.no/produkt/gregory-palisade-80-ryggsekk-gra-23636.aspx ?

Den koster jo 4299,- ......

Jeg har den burgunderrøde - en bra sekk syns jeg. Jeg har litt problemer med å justere skulderstroppene når jeg bruker den på skiturer - men det kan være helt individuelt for meg, og er kun noe jeg merker på ski. Vel verdt pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv sekken. Helt utrolig bra komfort når det gjelder bæresystemet. Generelt meget fornøyd med sekken.

Syntes dog det kunne vært bedre plass i topplomma,samt. litt mindre "trange" glidelåser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som har negative opplevelser med skulderremmene? Syns sekkene virker bra, men har fått noen tilbakemeldinger fra bekjente på at de er for smale og "graver" seg ned i skuldrene. Er det noe i dette eller er det for dårlig tilpasning av brukeren?

Selv har jeg norrøna para ranger og de remmene er brede!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utrolig fornøyd med min Gregory Denali Pro. Synes 30kg i den er mer behagelig enn i noen annen storsekk jeg har eid/prøvd (Arceryx Naos 95, Norrøna Svaldbard 80, Berghaus Vulcan 110 og Ospray Argon 110). Skulderremmene er formsydde. Det betyr ofte at de passer noen, men ikke andre. Jeg liker de bedre enn breie, mykere remmer. Smalere, formsydde skulderremmer er jo nå standard på så og si alle nye storsekker. Fokus på lav vekt er stort nå, så det kan hende at produsentene går for lang for å få ned vekta på sekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som har negative opplevelser med skulderremmene? Syns sekkene virker bra, men har fått noen tilbakemeldinger fra bekjente på at de er for smale og "graver" seg ned i skuldrene. Er det noe i dette eller er det for dårlig tilpasning av brukeren?

Selv har jeg norrøna para ranger og de remmene er brede!!

Kan ikke si jeg har merket noe til det så langt. Men jeg bruker hoftebeltet mye så har ikke hatt så mye vekt hengende over skuldrene enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg har merket noe til det så langt. Men jeg bruker hoftebeltet mye så har ikke hatt så mye vekt hengende over skuldrene enda.

den er god. greit å vite om jeg skal prøve ut noen av sekkene deres, som jeg har lyst til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.