Gå til innhold
  • Bli medlem

Transport til Dyranut 15. april


aker

Anbefalte innlegg

Hei,

vi er to som har planlagt å starte skituren vår fra Dyranut, fredag 15. april.

Vi kommer med tog til Geilo.

Er det noen som vet om mulig transport fra Geilo til Dyranut?

Jeg har ikke klart å finne noen bussruter.

All hjelp mottas med et stort takk! :)

- LM

ENDRET: Etter å ha googlet i evigheter viste det seg at et raskt søk på Fjellforum var det jeg burde gjort med en gang:

https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=20314&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=dyranut+transport

Ser dermed dårlig ut mtp transport. Håper allikevel noen har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde å haike fra dyranut en gang, det gikk ikke så bra:( Selv etter at vi lagde en kjempeplakat med søplesekker og sportsteip:) Det er kanskje lettere å treffe på trafikken fra geilo der hastigeheten er lavere, men trur alikevel dere må påregne betydelig ventetid for å treffe på den rette bilisten som har plass og lyst til å ta dere med.

Er taxi på Geilo....

Ellers er det jo veldig mange skiruter som ikke nødvendigvis starter på Dyranut. Finse, Haugastøl, Ustaoset og Geilo for den saks skyld er jo bra utgangspunkt for fjelltur rett fra perrongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring Haugastøl Turistsenter og hør om de kan kjøre dere over for noen kroner. Hyggelige folk, det ordner seg helt sikkert.

Takk for et veldig godt tips!

Jeg har en kamerat fra Geilo, og det ser ut til at han har mulighet til å kjøre oss opp.

- LM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.