Gå til innhold
  • Bli medlem

Sovepose -15 til +10


stigd

Anbefalte innlegg

Vurderer og kjøpe meg sovepose som er til vår høst vinter. Har ein lom pose som eg bruker på det varmaste somaren men er det noken å bruke ellers er kansje stort spekter med dei temperaturane men tviler eg liger ute kaldere en -15 men den må ikje bli for varm heler da før eg kan bruke lomen.

Har set på raudfjorden posen men kan den bli for varm nor ein biker + sida.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta en kikk på Isbjørn Barents, er gjerne litt varm når det nærmer seg 10+ men en kan jo bruke den som dyne da.

Er godt fornøyd med den, men en bedre pakkpose hadde gjort seg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer og kjøpe meg sovepose som er til vår høst vinter. Har ein lom pose som eg bruker på det varmaste somaren men er det noken å bruke ellers er kansje stort spekter med dei temperaturane men tviler eg liger ute kaldere en -15 men den må ikje bli for varm heler da før eg kan bruke lomen.

Har set på raudfjorden posen men kan den bli for varm nor ein biker + sida.......

Dun eller syntet?

Hva med denne?

http://www.oslosportslager.no/produkt/tyin-winter-sovepose--testvinner-5129.aspx

God pris!

Nå virker det som du allerede har tenkt igjennom det; men kan være lurt å kjøpe en varmere pose enn en hadde tenkt, er veldig kjedelig å fryse seg gjennom netter vinterstid...

Husk også på å kjøpe en som er lang nok :-)

- LM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.