Gå til innhold
  • Bli medlem

Fisketur mellom Oslo og Trondheim i sommer


TomasF

Anbefalte innlegg

Jeg bor i Oslo, og min turkammerat bor i Trondheim.

Har vært i Femundsmarka, så vi ønsker å være i et annet området enn Femundsmarka.

Ønsker å være i et området med mest ørret.

Har dere noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med Dovrefjell? Om ikke akkurat midt i mellom Oslo og Trondheim ligger det i alle fall sør for Trondheim og nord for Oslo... jeg er ikke helt sikker på hvor godt fisket er der, men jeg har da dratt opp noen stekeørreter i elvene der. Fantastisk natur (om man er glad i snaufjell) og gode muligheter for å oppleve villrein, moskus og fjellrev hvis man er heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kjører du over Dovrefjell og inn mot Oppdal kommer du til et kryss hvor du kan ta av inn mot Nerskogen og Rennebu. Der finner du utrolig fin natur og godt fiske i både elver og vann. Hvis ikke kan du jo reise fra Røros og nordover inn mot Sælbu. Har hørt at det skal være fint der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.