Gå til innhold
  • Bli medlem

Sølvkroken Storauren


Mathern

Anbefalte innlegg

Har brukt Storauren i solv 45G til gjeddefiske under dorging en good del, og den er en helt fantastisk sluk.

Gjedda biter som bare F og den går høyt i vannet, ettersom jeg dorger på grunt vann.

Gjedder på opptil 15 KG har jeg og noen venner tatt under dorging der vi fisker (hemmelig sted! ;) ) Massevis av gjedder mellom 5-10 kg og.

Etter at jeg hadde mistet en sluk pga at jeg satt meg fast, så kjøpte jeg to nye.

Jeg satt på en Storauren 45G og kastet uti, dro ut snøret og begynte dorgingen.

Etter noen minutter skal jeg trekke opp pga at jeg skulle prøve et annet sted, men da virker sluken veldig lett. Det viste seg at Storauren hadde røket i splittringen og skjea hadde dratt til vanns mens splittringen fortsatt hang på fortommen.

Dette skjedde også med Storauren nr. 2!

Så jeg kjøpte en Nr.3, og det samme skjedde.

Kontaktet Sølvkroken for et halvt år siden men jeg fikk ikke svar.

Har noen av dere opplevd det samme?

evt hvordan jeg kan forhindre dette, og hvilke strl splittringer som må handles inn? (har ikke alltid tid til slikt, så hadde vært fint med en hurtigere løsning enn å skifte splittring)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har seg dessverre sånn at både splittring og kroker er ofte dårlige fra produsenten (de har putter på det billigste de har) Jeg har det som vane og bytte splittringene med engang spørs hvilket merke på sluken men uansett er det ofte for dårlig kvalitet.

Et tips er å bruke 2 splittringer, da klarer ikke gjedda å bruke sluken som brekkstang for å få kroken ut.

for å gjøre det enklere å ta splittringer av og på kan du bruke en splittringtang lik denne : http://www.xxl.no/fiske/fisketilbehoer/verktoey/carbide-pro-pliers-1042431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, fiskevenner!

Først og fremst er det beklagelig det som skjedde for forumbrukeren Mathern at han har hatt en slik opplevelse med noen av Sølvkrokens sluk.

Du skal selvsagt ikke miste en sluk på denne måten!

Når det gjelder splittringer og kroker på våre sluk, benytter vi oss så absolutt ikke av den billigste kvaliteten som finnes. Vi er veldig nøye på kvalitet på krok og splittringer og er også nøye med hvilke fabrikker som leverer splittringer og kroker til våre sluk. Vi har hele tiden kvalitets kontroller på våre produkter, og slipper ikke produkter ut i markedet uten at det består våre kvalitetskrav. Det er desverre helt umulig å kontrollere hver eneste splittring og krok på hvert enkelt produkt, og som med alt annet som er masse produsert så vil man desverre finne feil innimellom på store partier.

Vi har registert et fåtall av klager på splittringer, og jeg understreker at ikke dette har vært et gjennomgående feil. Vi har vært i kontakt med vår fabrikk, som igjen lover at disse problemene skal lukes ut.

Vi er ikke feilfrie, og ønsker gjerne en dialog med brukere av våre produkter.

Ved framtidige spørsmål om våre produkter, ris eller ros til oss inviteres dere inn på våres facebook side. Der er det mye lettere for oss å fanget opp eventuelle spørsmål og/eller prøve å hjelpe dere som har sørsmål til oss. http://www.facebook.com/Solvkroken

Mathern:Send meg en PM med ditt fulle navn og adresse så sender jeg deg 2 nye storaren sluker (si også hvilke farger du ønsker). Så sender jeg nye i posten til deg :wink:

Mvh

Trond Willis Andersen

Sølvkroken AS / Nordic Outdoor AS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et godt eksempel på hvordan bedrifter har lært seg å bruke webforum og sosiale medier for å snu negativ omtale til noe positivt for seg selv. Det er også et godt eksempel på hvordan målgruppen begeistres og kanskje smigres av at utstursleverandøren bryr seg med å svare dem.

Substansen i denne saken er: Sølvkrokens splittringer ryker på en rekke sluker. Dette kan gi mistanke om at

1. Dette ikke er tilfeldigheter,

2. Sølvkrokens presser kvaliteten i sine produkter ned mot minimumsgrensen.

I tillegg svarer ikke Sølvkroken på henvendelser. Sølvkroken tar seg ikke bryderiet med å svare brukere på epost, men venter til en sak blir offentlig før de gjør tiltak.

Sølvkroken gir bort to sluker til den "uheldige" brukeren som plaster på såret. Brukeren og andre i målgruppen blir begeistret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et godt eksempel på hvordan bedrifter har lært seg å bruke webforum og sosiale medier for å snu negativ omtale til noe positivt for seg selv. Det er også et godt eksempel på hvordan målgruppen begeistres og kanskje smigres av at utstursleverandøren bryr seg med å svare dem.

Substansen i denne saken er: Sølvkrokens splittringer ryker på en rekke sluker. Dette kan gi mistanke om at

1. Dette ikke er tilfeldigheter,

2. Sølvkrokens presser kvaliteten i sine produkter ned mot minimumsgrensen.

I tillegg svarer ikke Sølvkroken på henvendelser. Sølvkroken tar seg ikke bryderiet med å svare brukere på epost, men venter til en sak blir offentlig før de gjør tiltak.

Sølvkroken gir bort to sluker til den "uheldige" brukeren som plaster på såret. Brukeren og andre i målgruppen blir begeistret.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.