Gå til innhold
  • Bli medlem

Er du kjent i Rendalen?!


El Gringo

Anbefalte innlegg

Hei!

På mitt oversiktskart over Rendalen og Femundsmarka er det merket av en vei opp til noe som ser ut som et hyttefelt mellom Gravåsen (841 moh) og Knappen (943 moh). Veien tar av fra RV 217 ved Grøndalen et lite stykke vest for Elvbrua. Er det noen som kan svare meg på om denne veien er vinterbrøytet og tilgjengelig for folk flest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veien opp til parkeringa rett ved Gravåsen er brøytet hele vinteren. Også noen av de andre veiene innover på de ulike delene av hyttefeltet. Parkeringa ved Gravåsen ligger rett under tregrensa og er et vanlig utgangspunkt for turer innover mot Sølen. Bompenger på 50 kr. tror jeg det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. har også hytte i misterdalen. var der i helgen. fant fram truger. og gikk på bakken i 50 cm snø :)

så vis det ikke har vært skikkelig mildvær etter det er det kanskje ikke det beste skareføret enda.

var innom og gikk på den omtalte parkeringa her og. gikk på ski. litt i høyden var det rimelig forblåste løyper. bare is og klumper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig er det ikke særlig tegn til skareføre i skogen i hvert fall her i Rendalen (som nevnt over), men på fjellet er det kanskje bedre. Temperaturen har steget noen grader over null hver dag en ukes tid nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk fra parkeringa og innover mot Sølen for et par-tre uker siden. Oppe i høyden var snøen drevet sammen så det var hardt nok til å gå på ski. Men det var temmelig avblåst mange steder. Løypene var "vrengt" Altså de sammenpressede sporene sto igjen som forhøyninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.