Gå til innhold
  • Bli medlem

Man vs. wild i noreg


Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg har sett noen episoder Man vs Wild.

Er ikke så begeistret for serien da den etter min mening overdriver og overdramatiserer farer, en skrent blir et stup for å sette det på spissen. Litt mye bajaseri fra Mr. Grylls og litt for amerikansk i formen etter min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedder på at det kommer masse turgåere som de møter på under filming, som ødelegger hele opplegget.

Grylls sier: In theese harsh cold and dangerous conditions, its deadly if you dont know what you are doing. I bakgrunnen går det så en gjeng på ski uten noen form for bekymring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha så episoden nå... av alle de ufattelig dårlige episodene hans må denne være den tåpeligste..

liker han heller ikke.. han gjør jo ALT som er farlig og risikofyllt i alle sammenhenger.. finnes det en busk man kan lage ljiane av og klatre ned en foss, da gjør man det.. gå rundt er tåpelig

A

"Norway is one of the wettest places on earth... it rains 80% of the time"......... hmmm sitat slutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett de fleste episodene selv (samt de lengre Ultimate Survival episodene) og dette er den dårligste. Jeg syns den er dårlig fordi de bruker kunstig vind, regn osv.

Når det er sagt så syns jeg flere av episodene er ganske bra selv om de overdriver av og til. Når det gjelder at enkelte scener er spilt inn i "snille" omgivelser så står jo det i rulleteksten i begynnelsen av hver episode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes navnet på serien er veldig passende: Man VS. Wild, Man mot natur. Han velger alltid den dummeste og vanskeligste løsningen, går mot naturen fremfor å jobbe med den. Hvorfor gå rundt et stup når du kan rappellere ned det med et gammelt, råttent tau du fant som du knyter i en kamikazeknute...

Jeg ser programmet ofte fordi det er hysterisk morsomt å se på all dumskapen han finner på. Jeg er dog litt bekymret for at noen faktisk skal ta det seriøst og kopiere det han gjør uten alle sikkerhetsfolkene og utstyret han har med seg, men som du som oftest ikke ser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være jeg blingset når jeg så den episoden, men jeg mener vitterlig at han uttrykte dette i Skottland, Highlands;

"It's 11 minus degrees... and now it started raining"

Nei, nei! Dette er en typisk uttalelse. Mannen har enten alvorlig ADHD eller er konstant på speed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://wn.com/Man_vs_Wild__Seal-Skin_Wetsuit

Her kommer min "favoritt episode"..................mannen er som de fleste sier en smule gal!

Det der er jo ekkelt. Tenk deg spekk-overkropp, uff! http://www.snl.no/.sml_artikkel/erysipeloid Det vil jeg ikke ha i alle fall. Når normale mensker slakter sel holder en seg så langt unna spekket som mulig og bruker regntøy så en ikke må kaste alle klærene en har på seg. En bruker selvfølgelig hansker også for å unngå spekkfinger.

edit: link

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.