Gå til innhold
  • Bli medlem

Sovepose for stor mann til vår/sommer/vinter


Kfinn

Anbefalte innlegg

Annonse

Vil anbefale Mountain Equipment sin Dreamcatcher-serie. De ser ikke så store ut, men de er svært komfortable å ligge i også for over middels kraftige folk, blant annet på grunn av stretchsystemet som det blir nevnt. Tror www.sportsnett.no har hatt brukbare tilbud på noen av disse posene i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en pose som også kan brukes til "lette" vinterturer. Kanskje litt varm midt på sommeren, men det er erfaringsmessig ikke noe stort problem. Husk at posen også vil slites en del etterhvert og miste noe av isolasjonsevnen. Gå for XL-varianten hvis du har anledning - da blir komforten ultimat. Den posen til 2500 kr er etter min mening et meget godt kjøp jeg tror du vil bli fornøyd med (jeg har den selv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har nå fått posen og har rullet den ut.

til Mountain Equipment har et stort problem for meg. TDS-systemet ikke begynner før +/- midjen. I de andre posene (som i
) så begynner TDS i toppen av posen. Dette passer oss med noen ekstra kilo mye bedre.

Ellers vil jeg si at jeg er posetivt overrasket over kvaliteten på posen. Den virker gjennomtenkt og med smarte funksjoner som man først oppdager når man ser ekstra nøye på posen.

Tror dere Xero- eller Titan-serien er et godt alternativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.