Gå til innhold
  • Bli medlem

Ajungilak Lahar Winter?


Klang

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har ei speiderjente på 11 som planlegger å bli med på et par uteliggerturer denne vinteren.

Hun har nå en Ajungilak kompakt 3-sesong, og den blir nok litt i kaldeste laget. Jeg har mulighet til å overta en Ajungilak Lahar Winter 180 L for under 2000,-

Er dette en Ok pose? Ajungilak sine sider er nede for tiden, så jeg finner ikke så mye info...

Alternativet er vel en Tyin Winter, men den er vel over kiloen tyngre (noe som utgjør mye for en 11-åring...

Innspill??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ser ut til at sidene er oppe nå:

http://www.mammut.ch/en/productDetail/241001040_v_180/Ajungilak+Lahar+Winter.html

Max Body Height 180

filling European Down 650 cuin 90/10

Lower comfort temperature for women to the EN 13537 in °C -6

Lower comfort temperature for men to the EN 13537 in °C -13

extreme temperature to EN 13537 in Celsius -33

max. temperature to EN 13537 in Celsius 16

US Temperature in Fahrenheit 5

US Temperature in degree Celsius -15

zip side L

max. body height in cm 180

total weight without PS grams 1300

filling in grams 720

volume in litres 7.2

zip length in cm 180

Package Size in cm 20x23

Stuff sack size L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg forstår dette riktig så burde den være relativt likt i bruksområde som en Tyin Winter mht temperatur. Med en fjellduk burde den holde greit en vanlig vinternatt.

Finner ingen tester eller omtaler av denne posen - den er kanskje en ganske ny modell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.