Gå til innhold
  • Bli medlem

Personlengde Helsport Kvitbreen.


Kirderf

Anbefalte innlegg

Jeg skal investere i en dunsovepose og har sett på Helsport Kvitbreen, men er åpen for alternativ. Jeg er 192 høy og veier 90+ så jeg kommer unna med en smal (vanlig) pose. Problemet med Kvitbreen er at personlengde er oppgitt til 185 cm. Noen som vet om jeg vil få plass? Jeg har ikke for vane å tørke sko eller klær i posen... Andre forslag i samme pris- og temperaturområde, +/- 3000.- mottas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok den blir kort, uten at jeg har testet den.

Har selv en 3 sesong dun som er 190cm og en vinter dun som er 195cm. Det funker fint for meg som er 187cm.

Tror nok jeg ville funnet en på 195-200cm, helst 200cm.

Siden det er vinterpose du tydligvis er på jakt etter så har det Nanok WGD performance - 30 på tilbud på Oslo Sportslager til kr 2800.

Det er den jeg har som vinterpose. Har vært noe dunlekkasje og litt på enkelte Nanokposer men WGD - 30 har jeg ikke opplevd noe feil med selv eller hørt noe galt om. Kaldeste jeg har testet var - 18-19. Da sov jeg i ullboxer og en headover. Ikke noe trøye eller noe.

Frøs ikkenoe den natt. Til info så var underlag Exped Down9 DLX. Underlag har jo mye å si, du trykker dunet under deg mer sammen enn edu gjør på en pose med kunstfiber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.