Gå til innhold
  • Bli medlem

På skøyter i Sandefjord, youtubelink


apetor

Anbefalte innlegg

Annonse
Veldig bra Apetor!! :twisted: Fortsett med dine krumspring! Kanskje du kan bli med på en tur i Jotunheimen med filmapparatet ditt til våren!! :cry:

Ja, kanskje det! Har ikke vinter/vår-erfaring fra høyfjellet, men i følge med erfarne folk skulle vel det gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du rikskjendis Tor!

Du er på VG-Nett også nå, og der er det så langt ingen sure komentarer.

Og hvorfor skulle det, en steintøff og uhøytidlig mann som lager morro for seg selv og hele landet!

Er vel bare et tidspørsmål før linken er på nettsider over hele kloden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å se at denne filmen er blitt så populær. Noen fleipet med at det var jo ett godt reklamestunt for Vikingfjord og jeg tenkte den gang da det bare var noen få treff på filmen at det var jo litt morsomt. Nå når den nermer seg 300000 treff i løpet av 6 dager så tenker jeg at man kanskje ikke skal undervurdere den reklameeffekten denne filmen har. Nå har ikke jeg så god greie på markedsføring, men jeg kan ikke forstå annet enn at denne filmen må ha ganske god reklameverdi. Nå var det nok ikke det apetor tenkte på da han laget denne filmen selvsagt. Det har vel kanskje bare sitt utspring i at det er noen som har savnet litt mer Vikingfjord på noen av de tidligere videoene og så har det vel ballet litt på seg kan man vel si.

Kanskje det er noen her på forumet som er litt mer inn i reklamebransjen som kan vurdere markedsverdien på denne filmen.

Står de og skåler i shampagne på salgsavdelingen til Vikingfjord nå eller er jeg helt på bærtur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.