Gå til innhold
  • Bli medlem

berghaus


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er en svergen tilhenger av berghaus sine produkter. har alltid vært det og kommer nok alltid til å være det. Desverre er det ikke så enkelt å få tak i dette bestandig, spesielt ikke når de er bare intersport som selger det.

Noen som har noen nettsteder som er rimelige og ok å handle berghaus klær fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

En ting er nettbutikk - er det noen som kan fortelle meg hvor i oslo de har et godt Berghaus-utvalg, slik at man kan få se, kjenne på og prøve varene også??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjøpe tekstiler i nettbutikk, er ikke særlig lurt nei. Som oftest får man feil størrelse og må returnere hele greia!

Berghaus produkter:

Av en eller annen merkelig grunn, er det ikke lenger så enkelt å få tak i disse produktene. Hverken Scandinavisk Høyfjellsutstyr, Sportslageret eller Sportsnett, som alle har egne butikker i Oslo-området, selger Berghausprodukter lenger, (ihvertfall finnes ikke produktene annonsert på nettsidene deres).

Jeg har selv flere Berghaus-produkter beregnet til turbruk, men disse er kjøpt for endel år siden. Ryggsekken min ble kjøpt på Speidersport for 20 år siden, og er fortsatt ypperlig å bruke. :wink:

Hva med å prøve SportCo på Rådhusplassen, Speidersport i Stortingsgata eller f.eks. Sportshuset.

Lykke til i jakten!

________________

Rune.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Å kjøpe tekstiler i nettbutikk, er ikke særlig lurt nei. Som oftest får man feil størrelse og må returnere hele greia!

Berghaus produkter:

Av en eller annen merkelig grunn, er det ikke lenger så enkelt å få tak i disse produktene. Hverken Scandinavisk Høyfjellsutstyr, Sportslageret eller Sportsnett, som alle har egne butikker i Oslo-området, selger Berghausprodukter lenger, (ihvertfall finnes ikke produktene annonsert på nettsidene deres).

Jeg har selv flere Berghaus-produkter beregnet til turbruk, men disse er kjøpt for endel år siden. Ryggsekken min ble kjøpt på Speidersport for 20 år siden, og er fortsatt ypperlig å bruke. :wink:

Hva med å prøve SportCo på Rådhusplassen, Speidersport i Stortingsgata eller f.eks. Sportshuset.

Lykke til i jakten!

________________

Rune.

det er kun intersport kjeden som fører berghaus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er nettbutikk - er det noen som kan fortelle meg hvor i oslo de har et godt Berghaus-utvalg, slik at man kan få se, kjenne på og prøve varene også??

Hvis du vet hvilken butikk som fører Berghaus, hvorfor spør du da ..... På ovennevnte innlegg, ser det jo nesten ut som du ikke vet :):wink:

Så vidt jeg vet, fører heller ikke XX-Large og G-Sport Berghaus, men Sportshuset hadde Berghaus-produkter for noen år siden. Har selv kjøpt produkter av dette merket her!

____________

Rune.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Rune - en liten misforståelse hos deg nå - det er nemlig to forskjellige gjester på samme tråden, jeg er nemlig "gjest nr1" og fikk svar fra gjest2", og takker for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.