Gå til innhold
  • Bli medlem

Bergans anorakk


Lykkeliten

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med Bergans Anorakker, modell Finse, Morgedal og Nordmarka?

Jeg heller til å kjøpe Morgedal, siden den ikke har glidelås i front slik som Finse har.

Vurderer og Finse nikkers, så takker og bukker om noen har erfaringer å dele vedrørende disse modellene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Har den nye Finsejakka i Epic bomull. Synes den har gode løsninger på hette og stramminger. Lommene er litt trange og lange etter min smak . Synes ikke jakka ventilerer godt nok ved høy aktivitet. Jeg havner somregel opp med den gamle Norrøna Sydpolenjakka i microfiber når jeg skal på tur. Jeg svetter nok litt over gjenomsnittet på overkroppen da. At Finsejakka tåler juling, storm og ei regnskur er det ingen som helst tvil om. Siden Norrøna har sluttet å produsere sydpolen jakka, tror jeg heller at jeg vil prøve meg på den nye Bergans Antarctic Expedition selv om den er hakket dyrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.