Gå til innhold
  • Bli medlem

Snøforhold Hemsedal


coni

Anbefalte innlegg

Vi gikk en solskinnstur på kyrkkebønøsi på onsdag og soloppgangstur på nibbi på torsdag. Veldig fin naturopplevelse. Men snømengden er ikke akkurat berusende. Eggen opp Kyrkjebø var det avblåst og vanskelig å finne en vei ned i det hele tatt.

Nibbi var det også lite og vindpåvirket. Bare inn i renna var det forholdsvis greit å kjøre.

Skogshornrenna var veldig snøfattig og rasfarlig. Så den må vente en stund til!

post-83-133474737767_thumb.jpg

post-83-133474737772_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott at du kommer med slike oppdateringer, skal nemlig til hemsedal til helga og lurer fortsatt på om man skal ta en topptur eller to dager i skisentret.

Er jo blitt vurdet til markert (3) skredfare fra flere hold.Oog med det stabile kalde tempraturen tror jeg ikke det har minket noe. Når det også er lite snø i tillegg så om det er noe vits å prøve på noe topptur.

Toppen jeg har sett ut for turen er Svarthetta. Er vel de samme forholdene der ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... med det stabile kalde tempraturen tror jeg ikke det har minket noe. Når det også er lite snø i tillegg så om det er noe vits å prøve på noe topptur. ...

Øhh eg oplevede no plusgrader og merkant mildvær sidste veke... Men uanset veldig lite snø generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhh eg oplevede no plusgrader og merkant mildvær sidste veke... Men uanset veldig lite snø generelt.

Eg kan bekrefte at det har vore varmegrader den siste tida. Men akkurat no har det vorte litt kaldare att.

Eg var på Reineskarvet sundag, og sjølv om det ikkje er mykje snø, er det nok til at dette ikkje bør vera grunn til å ikkje koma seg ut. Men rasfaren skal ein sjølvsagt ta alvorleg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.