Gå til innhold
  • Bli medlem

fjelltelt


t-erwibe

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk , er det noen av dere som kjenner til disse teltene som selges på finn.no?

finnkode 26229038

De blir visst laget her på berget, bra priser teltene, men er veldig skeptisk til kvalitetenpå disse,

hadde vært morsomt å fått høre deres meninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Personlig vil jeg tro at man vil få et like bra telt på biltema. syns det lukter Kina lang vei :)

Men jeg har noen ganger lett for å være kritisk så jeg vil ikke henges på det utsagnet.

Er ofte slik men man kan finne "gull" og. F.eks den DX lykta til kr 500 som den kalles som er testet like bra som en annen merkelykt til kr 3500. Har den selv og synes den er super.

Skulle jeg kjøpe fjelltelt og telt som må tåle litt hadde jeg ikke tatt sjansen. Men det går helt fint med Biltema telt etc for en natt i marka nå og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har funnet et annet som er veldig interesant:

http://www.ultralightoutdoorgear.co.uk/lightwave_g2_mountain_2_skin_2_person_5_season_tent.html. Har foresten mulighet til å få tak i dette brukt til 3000 kr

Er det noen andre som har fått klådd på et slikt telt? Det blir kansje litt i tyngste laget i og med at jeg har kansje mere bruk for et 3 sesongs telt, blir kansje en tur løpet av hver vinter. Kan også nevne at jeg har siklet litt på hs ringstind 2, da mest pga vekta. Noen innspill folkens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.