Gå til innhold
  • Bli medlem

Klatrevegg Sats Bergen?


Ferskingen

Anbefalte innlegg

Heisann!

Så at Sats Bergen (det senteret som ligger i sentrum) reklamerer med en 17m høy vegg, samt "den beste" buldreveggen innendørs eller noe slikt, er det da noen som har vært her?

Jeg har ikke SATS-medlemskap fordi det koster altfor mye og jeg er ikke så interessert i styrketrening, men hadde vært morro å testet ut veggen. Har googlet litt, men ikke funnet så mye informasjon om denne veggen, kvalitet osv.

Er for tiden litt for mye på Fantoft, skal melde meg inn i BKK for å klatre i Bergenshallen og er ikke noe særlig fan av Lemkuhlhallen. Så det å prøve noe nytt hadde vært morro, selv om det blir vanskelig med tanke på at drop-in koster 200kr. Sier seg selv at det er kun aktuelt hvis det er noe sånt som "kompistrening" eller gratistiltak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

Klatreveggen er nok den hoyeste i bergen, men etter en dag eller to har du nok klart aa klatre alle rutene som du kan klare aa klatre. Ikke saerlig spennende med andre ord. Buldrerommet derimot er meget bra, holder kanskje ikke samme kvalitet som bergenshallen naar det kommer til kvalitet paa tak o.l, men er jo igjen ca 15 ganger stoerre med en saa og si ubegrenset mengde problemer paa de fleste nivaa dersom du er kreativ.

Det er et sterkt miljo med gode bulderere der, men minuset er som nevnt en del nedslitte tak, prisen og delvis inneklimaet. Ordet paa gaten derimot sier at de skal bygge et nytt buldrerom snart, og det er jo lovende. Sats er dyrt, men det finnes en del rabattordninger b.l.a for studenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Klatreveggen er nok den hoyeste i bergen, men etter en dag eller to har du nok klart aa klatre alle rutene som du kan klare aa klatre. Ikke saerlig spennende med andre ord. Buldrerommet derimot er meget bra, holder kanskje ikke samme kvalitet som bergenshallen naar det kommer til kvalitet paa tak o.l, men er jo igjen ca 15 ganger stoerre med en saa og si ubegrenset mengde problemer paa de fleste nivaa dersom du er kreativ.

Det er et sterkt miljo med gode bulderere der, men minuset er som nevnt en del nedslitte tak, prisen og delvis inneklimaet. Ordet paa gaten derimot sier at de skal bygge et nytt buldrerom snart, og det er jo lovende. Sats er dyrt, men det finnes en del rabattordninger b.l.a for studenter.

Takker for svar! :o

Jeg er ikke voldsom på buldringen, men synes det er greit å drive med av og til, så tror ikke jeg kjøper med medlemskap på SATS for å bruke veggen. I tillegg er det jo prisen som nevnt er høy som gjør at det blir enklere å holde seg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.