Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilke utsalgssteder sverger dere til ved større innkjøp?


MatsHJ

Anbefalte innlegg

Lurte på om det var noen som hadde noen gode tips ang. utsalgssteder som kan være "smart" å bruke i forhold til større innkjøp? Tenker da selvfølgelig på butikker som kan gi en god rabatt eller har ordninger som allerede ligger der...

Greit for oss studenter å gjøre en best mulig avtale når vi først har noen penger :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier å skrive ut de beste internettilbudene jeg finner, og gå til den lokale sportsbutikken. (Glømmi sport) og forhandle.

Kanskje ikke den mest populære kunden, men gode kjøp blir det. Nesten internettpris, og en butikk du kan komme til hvis noe går galt.

dsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper mye på nett, men skal jeg kjøpe større og litt dyrere eller må prøve det, bruker min lokale sportsbutikk sport 1 i fredrikstad, har handlet der i noen år og får gode tilbud av personer som hvet hva de snakker om.

Er lei av xxl, det er bare unge mennesker som ikke har sett noe annet en insiden på en kafe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg produktkunnskapen så handler jeg gjerne et tilbud på XXL.

Men normalt vil jeg handle i type butikker som Oslo Sportslager, Milsukern, Sport 1 Sentrum, Sportsnett. Har rabattavtale alle steder, prøver og å kjøpe mest mulig på handlekvelder da rabatter er størst.

Ellers shopper jeg gjerne i butikkene jeg har avtale i motsatt sesong. Eks. ny skipakke på våren, ny sykkel på høsten.

Da får man ofte skrudd ned prisen ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt sportsutstyr er sesongvare. Det betyr at de skal rydde ut butikkene til hver ny sesong. Da kommer det ALLTID tilbud. Om man planlegger litt godt kan det gjøres utrolig gode kjøp. Alle de siste skiparene jeg har kjøpt er innhandlet på våren. Alle til under halv pris av hva de kostet i januar.

Det er svært få varer butikkene har gjennom hele året. Sekker er vel blant unntakene. Mitt svar til trådstarter er vel derfor at planlegging av innkjøpstidspunkt er viktigere enn hvilken butikk man går til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.