Gå til innhold
  • Bli medlem

IGLOO IceBox Maker


jangk

Anbefalte innlegg

  • 6 år senere...
Annonse

Jeg har vært heldig å få tak i en sånn. Den var brukt to ganger. Har sett litt på YouTube, litt lite snø enda til å teste den. Er det noen har som har prøvd den?50509777-3062-4A71-8A38-5682EC44A17A.thumb.jpg.751f3918238fbc47b42948f6234bdb8a.jpg

Ser ganske teknisk ut. Tider som blir oppgitt er fra en time med to drevne, til -2-3 dager med plunder. Resultatet står ut sesongen.

Endret av Memento mori
Rettet skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får gi rapporter når du har fått prøvd litt. Jeg vurderte en gang å kjøpe en slik, men slo det fra meg når jeg så vekta. Uansett spennende opplegg men helt sikkert mye jobb og jeg kan ikke tenke meg noe annet enn med de klimatiske forholdene vi har nå vil den ikke stå så lang tid her jeg bor.

Så en slik iglo på finse en gang- sikkert fin å sove i, men ikke fyre for mye i vil jeg tro :)

winter_camping_epuipment_gear2[1].jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.