Gå til innhold
  • Bli medlem

Forsvarets Trekksele/plast


Stein-O

Anbefalte innlegg

Annonse
Jeg holder akkurat på å preppe en Paris. Har vært litt usikker på hva slags sele jeg skulle gå for, men så så jeg denne http://www.magasinet.no/display.aspx?menuid=-5011&prodid=6046.

Jeg har ikke kjøpt den ennå, men regner med den er grei nok. Er det noen son har prøvd den?

har ikke prøvd den, men løsningsmessig ser den lik ut som fjellplukens sele. har fjellpulkens sele selv, og er fortsatt fornøyd med den etter 1,5 sesong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil spare noen kroner, så har kanskje du selv, eller noen du kjenner en storsekk som er slitt ut eller ikke brukes av andre grunner....

Bruk hoftebeltet fra denne!

Jeg tok hoftebeltet fra sekken til en kompis som skulle hive en gammel sekk...

Det fungerte knallbra sammen med parispulken!

-Joar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå drar man jo ikke på en pulk for å ha ryggsekk i tillegg men om du uansett har sekk på ryggen så har noen sekker ringer på hoftebelte eller du kan sy på selv.

Ellers er det ikke noe grunn til at "forsvarets" ikke skulle fungere. Om det er det beste alternativet er en annen ting. Syns det ser veldig ubehagelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.