Gå til innhold
  • Bli medlem

MH Sub Zero SL Parka


Stein-O

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg har sub zero jakken (ikke SL med hette) jakken har god spent, og er virkelig varm, minuset med min jakke er at den er noe kort i livet, og som sagt at det ikke er skikkelig hette. Sl jakken har jo hette, men jeg vet ikke om det er gjort noe med lengden på jakken, kanskje dette ikke plager deg heller, absolutt en varm jakke, som varmer en vestlending i Bodø om ikke annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Sub Zero parka. Bor i Bodø, og den holder Bodøvinden ute i massevis. Har også en Marmot Mountain Down, med Liker MHen bedre på grunn av lengden. Den går godt nedenfor ræva. Er 183 og ca 75 kg og har str. L. Det gjør at lengden blir perfekt, også i armene, men den kan virke litt vid ellers, men synes ikke det gjør så mye. Den er brukt både i byen og har vært med på kalde pulk og jaktturer. Kan trygt anbefale den. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1800 er den vel verd. Betalte 2000 for min for 5-6 år siden. Ytterstoffet er greit, men du må være forsiktig. Fikk et rift rundt trykknappene på hetta. Var nok for hardhent når jeg skulle ta den av. Bare rykka til. Fikk det ordna gratis hos importøren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.