Gå til innhold
  • Bli medlem

Enkelste og "tryggeste" rute fra Finse til Rjukan?


Webrunner

Anbefalte innlegg

Annonse

For tips om sikraste rute, kan du få tak i kvistekartet til DNT og følge traseane derifrå, sjølv om desse ikkje er merka enno (eg har ingen aning om når desse vert merka). Dette er nok også det beste rådet for det fyrste stykken frå Finse.

Når du kjem utover på flatvidda, er det bare å følge eigne lyster og la turen bli til undervegs. Eit halvt auge på kartet for å heile tida vite kvar du er, og for å koma trygt vidare i tilfelle dårlegare vær.

Særleg i dårleg sikt, bør du vera på vakt i nærleiken av dei store vassdraga. Særleg Lågen går mykje åpen, og har nokre stygge parti i Geitvassdalen.

Med tanke på temperatur, vil eg anbefale å legge teltleirane litt høgt i terrenget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barsknorway

Sjekk løyper og evnt hytter på denne siden:

http://ut.no/kart

Er faktisk ganske bra og kikke på, og her kan du velge løyper, hytter og skiføre. Du kan da skrive ut karter med løyper og hytter på. MERK ikke naviger etter kartene da du får bl.a feil målestokk...

Nå vet ikke jeg hvor du bor, men alikevell så tror jeg det er enkelt med transport. (satser på at det er Oslo/østlandet)

Til Finse så er det bergensbanen som gjelder... Fra Rjukan kan du ta buss til Notodden og derfra videre til f.eks Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.