Gå til innhold
  • Bli medlem

Helsport Romsdalshorn 3 Camp


sunnmøre

Anbefalte innlegg

Hei lurte på om noen her inne har noen erfaringer med Helsport Romsdalshorn 3 Camp ? Eg skal til å kjøpe meg eit telt som vi skal bruke sommer og høst . Vi er 2 pers + en hund så eg tenkte det var lurt å kjøpe eit 3 manns telt siden vi er 2 + en hund. Om noen har erfaring med dette teltet så vil eg gjerne hør fra dere :D Ikke enkelt å velge mellom alle dei telta som finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har selv hatt dette teltet på en ukestur i Jotunheimen. Vi var 2 voksne og en hund.

Teltet er kjapt og greit å sette opp. Vi hadde kjøpt teltbunnen til bagasjerommet, og bikkja lå der om natta, og til tross for stk 75 ltr sekker, 2 par fjellstøvler og en kløv hadde han fortsatt god plass. Selve teltet var det derimot ikke så god plass i. Det er litt for lavt under taket, så det er kronglete med av og på kledning uten å ta oppi duken. I fotenden er teltet litt for lavt og smalt etter min smak. Soveposen tok oppi duken pga at det er veldi skrått i fotenden.

Men forteltet var utrolig kjekt til matlaging, bagasje, bikkje osv, og jeg vil anbefale og kjøpe bunnen til det da det blir mye mindre bøss med inn til soveposen også da.

Teltet fungerte helt OK for 2 voksne og en hund, men jeg solgte det for å heller finne et telt som er 5-10 cm høyere (spesiellt i fotenden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svaret. Eg er 183 høg så blir domt om eg ligger å tar bort i teltveggen. Også var det dette med fortelltet som er en stor fordel syns eg da. Hvilken telt er 5-10 cm høgere og som er ikke alltfor tong å bere med seg?

Jeg har selv hatt dette teltet på en ukestur i Jotunheimen. Vi var 2 voksne og en hund.

Teltet er kjapt og greit å sette opp. Vi hadde kjøpt teltbunnen til bagasjerommet, og bikkja lå der om natta, og til tross for stk 75 ltr sekker, 2 par fjellstøvler og en kløv hadde han fortsatt god plass. Selve teltet var det derimot ikke så god plass i. Det er litt for lavt under taket, så det er kronglete med av og på kledning uten å ta oppi duken. I fotenden er teltet litt for lavt og smalt etter min smak. Soveposen tok oppi duken pga at det er veldi skrått i fotenden.

Men forteltet var utrolig kjekt til matlaging, bagasje, bikkje osv, og jeg vil anbefale og kjøpe bunnen til det da det blir mye mindre bøss med inn til soveposen også da.

Teltet fungerte helt OK for 2 voksne og en hund, men jeg solgte det for å heller finne et telt som er 5-10 cm høyere (spesiellt i fotenden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.