Gå til innhold
  • Bli medlem

Ama Dablam


HH

Anbefalte innlegg

Annonse

Hei,

Planlegger dere hele turen alene, eller er det via en operatør? Hvor mange er dere i gruppen? hvor mye erfaring har dere fra tidligere turer?

Jeg er svært interessert i å delta i en ekspedisjon til Ama, men hadde i utgangspunktet tenkt å ta det via en operatør, ettersom det er en nokså teknisk tur. Men hvis dere har et skikkelig opplegg, så kunne det vært interessant å slå følge..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Opplegget er seriøst. Drar med Dawa Shiiri Sherpa som jeg også gjorde på Cho Oyo for noen år siden. Jeg var i utgangspunktet alene, men har i dag fått påmelding av 1 kamerat, mens 2 er i tenkeboksen. Hadde ikke tenkt å være mer enn 3-4. Har vært på Ama før(til siste camp). Send meg en mail så kan vi snakkes nærmere.

Håkon Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.