Gå til innhold
  • Bli medlem

inneklatring i trodheim


annettepii

Anbefalte innlegg

Annonse

takk men jeg er allerede med i en klatregruppe i meldal tenkte bare jeg og noen i familien kunne dra en dag og klatre i en litt større hall :D men er det slik at jeg må lede meg oppover der hver gang jeg klatrer opp og ned av veggen eller er det slik at det går ann og feste et tau i toppen :) kan å lede men det er ikke det morsomste jeg vet om he he :D blir jo litt mere nærvøs av og vite at plutserlig kan jeg miste et tak og falle en liten meter eller hva det nå er :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På de flate veggene i ute-hallen henger det tynne tau som du kan bruke til å få opp ditt eget tau. Det vil si du trenger ikke å lede opp.

På formasjonsveggene må du lede opp. Men det er sikkert flere folk i hallen når du er det og da kan du jo bare be pent om de kan ta opp tauet for deg. Jeg har selv hjulpet andre med dette flere ganger i hallen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.