Gå til innhold
  • Bli medlem

Julegave til meg selv...


Borging

Anbefalte innlegg

Har nettopp bestilt meg et Exped Downmat 9 PUMP DLX liggeunderlag hos Fjellsport.

Brukbar pris, 1399,- :lol: og fri frakt... :D

Har lest litt her inne på forumet om dette, så jeg tok sjangsen på å bestille et :D

Håper jeg ikke blir skuffet, men etter alle "god ordene" her inne ser det ut som det er et godt kjøp..

Gleder meg til å prøve det..

God Jul og et Godt Nytt år til alle forumets lesere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det underlaget er hel supert.

Har brukt det både sommer og vinter. Dog bytter jeg det i et EVA på sommern på korte turer for å spare vekt.

Bruker jeg kano blir det Exped.

Digg å ligge på samt at det er ikke all verden pakkvolum heller kontra komfort.

Litt vekt er det jo men å sove godt er jo en vesentlig ting på tur synes jeg.

Ville synes det er rart om du ikke blir fornøyd med det?

Ps! siden det er luftbasert så passer det best i telt med bunn. Ikk enoe jeg drar ut i grus og stein og rundt bål, På snø kan man ha det ute og.

Eneste du må finne ut av er hvor hardt du skal blåse det opp. Når det er kaldt og du har fått i passe med luft så vil det blir hardere når du har lagt deg og avgitt varme til det. Slik er luftmadrasser.

En triks jeg hørte er å stå på alle fire, da skal du ikke slå gjennom til bakken. Når du retter opp overkroppen og bare sitter på knærne så skal du akkurat slå gjennom.

God tur og sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.