Gå til innhold
  • Bli medlem

Rådyr jakt med dachs


S-N

Anbefalte innlegg

hei! til dere rådyrjegere: åssen går rådyra under los? terrenget går gradevis oppover fra et normalt stort jorde med noen hus rundt! åssen steder burde jeg stelle meg? det er også en del store flater uten trær..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også jakten begynner å bli rådyr for oss vanlige lønnsmottakere....

Men - spøk til side! Jeg er også interessert i emnet trådstarter egentlig spør om!

Er det ingen her som har erfaring å dele med oss?

Kammeret er et bra forum det men svært og tregt... Det finnes da mange jegere her også.. eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har inntryk av at rådyrene ofte vil oppover i terrenget når de blir jaget, men slettes ikke alltid. Svært vanskelig å vite.

Hvis du har tilgang til terrenget er det beste å skaffe seg litt erfaring med hvordan de oppfører seg der. Hvis du har tilgang til en gps for hund kan du fort se hvordan rådyrene turer og trekke erfaring av dette.

http://www.magasinet.no/display.aspx?menuid=-1001&prodid=1918

Skitt jakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.