Gå til innhold
  • Bli medlem

Buldring i Fontainebleau


oddis

Anbefalte innlegg

Annonse
Hei oddis.

Fikk ikke noe særlig mer lyst til å dra en tur til buldrefeltene i Fontainebleau etter denne vidioen, nei. :lol:

Har hørt snakk om, og sett bilder derfra siden begynnelsen av 90 tallet, fra klatrekompiser.

Takker for vidiosnutten.

Hei Martin,

kjekt å høre at videoen gir deg lyst til å stikke ned. Det fine med Font er at det finnes ubegrenset med problemer for alle nivå og i tillegg er det på de fleste felt kort vei fra superlette til balleharde utfordringer. Svært mange av problemene er også en del av en såkalt sirkel, som gjør at man kan følge en ferdig laget rute gjennom en hel dag, sånt blir det trening av :)

Odd Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser virkelig flott ut altså, mye å velge i der git:) Regner med du fikk bra formøkning under oppholdet, ble det noe persing?

Fra null kan det bare gå oppover :) Jeg har hatt en skade i ryggen som har gjort at det bare har blitt koseklatring de siste 10 månedene før Font. Dermed var forventningene svært lave. De to første ukene gikk jeg en 6a, ellers masse fint på 3,4 og 5 tallet. Det gjorde underverker for en gammel kropp. Etter det ble det mer støting og 7a som hardeste, som forsåvidt også er pers i buldring. Den 7a'en vi gikk er nok ikke verdens hardeste og jeg vil for eksempel si at Duroxmanie, som er en gammel klassiker og som står i 6c, opplevdes som hardere for meg.

Det som virkelig var fint med å være der nede så lenge var at man kunne hvile nok. Vi har pleid å være der en uke i gangen tidligere, og da er man omtrent sengeliggende når returnerer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som virkelig var fint med å være der nede så lenge var at man kunne hvile nok. Vi har pleid å være der en uke i gangen tidligere, og da er man omtrent sengeliggende når returnerer hjem.

hehe, hørt om det syndromet der ja:) Sikkert mange senebetennelser og røkne fingerledd som setter seg på flyet etter ei uke i Font.

Blir jo rene helseferien slik du har lagt det opp, langt opphold og restitiusjon i programmet er sikkert ei suksessoppskrift.

Er det slik at old-school 6c går som 7a i dagens buldreverden kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at old-school 6c går som 7a i dagens buldreverden kanskje?

Tror ikke man kan si det for alle, nei.

Går det an å leie crashpads der nede?

Ja. Vi bodde hos Neil Hart på maisonbleau. Der kunne vi leie pad'er for en slikk og ingenting. Om han leier ut til andre vet jeg ikke. Send han en e-post og hør :oops:

Ellers er det flere eiere av giter som også har pad'er til utleie. Blant annet de som eier den i Recloses.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.