Gå til innhold
  • Bli medlem

Klatreruter på Reineskarvet


500fjell

Anbefalte innlegg

Annonse

Har kun gått Eitre på sommerstid. Helt uproblematisk å gå. Tipper at det skal gå greit med stegjern vinterstid (men vet ikke noe om eventuelle skavler eller om rasfare). Fra Reine og øst for Svaranuten er det uproblematisk å gå på ski vinterstid. Selv min gamle far på 70 tar den rundturen over Reineskarvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Noen som kjenner til ruter opp Reineskarvet. Eventuelt brukte vinterbestigningsruter. Har også vurdert å "gå" opp Eitrejuvet vinterstid, noen som vet hva det innebærer?

Sjølv går eg på ski, og kunne ikkje finne på å klatre når ein enkelt kan gå ein annan plass :) Og eg trur det er slik for dei fleste som besøker skarvet. Vinterstid er nok det meste klatreaktuelle skrentar stengt av ein overhengande skavl.

Eg har aldri sett nokon med klatreutstyr i området, men eg reknar likevel med at enkelte driv med slikt, i alle fall sumarstid. Skarvet er langt, så det er god plass. For det meste er det bare korte stykker som overgår klyving.

Når det gjeld Eitrejuvet, er det trangt, så det er ingen stad å rømme frå rasfaren. Og rasfare må ein normalt rekne med, i alle fall ein overhengande skavl på vestsida. Men under gunstige forhold skal det vera rimeleg greit å koma opp.

Dersom Eitrejuvet er målet, så prøv, men ver forberedt på bomtur. Men dersom du "må" opp på skarvet, ville eg anbefale ein sikrare veg.

post-2769-13347473366_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Et alternativ til Eitrejuvet er flanken litt lengre vest, her er det også bratt men sjelden overhengende skavler. Fin skitur både opp og ned. Et par km. øst for Eitrejuvet går ei smal og fin snørenne (40 - 45 grader), fra punkt med høyde 1623. Men her og: vær obs på hengeskavel på toppen. Ellers er reineskarvet langt, og antageligvis nokså uutforsket i forhold til klatring / bratt skikjøring. Vil tro at fjellet er jevnt over råttent, og mindre egnet for klatring sommrestid.

steinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Kor lang tid det tar å gå, er heilt avhengig av kor raskt du går

 

Jeg skal ikke jogge oppover, men jeg går ikke så sakte heller. Tenkte til toppen, 1791 moh. Vet du hvordan det er med snø der? Har sett at det er litt melis på toppene på bilder. Kanskje ikke Eitrejuvet er så lurt da? Har sett det også går an å parkere ved Reine og gå til de nærmeste toppene på 1729 moh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom snø forrige mandag. Denne er redusert kraftig, men det er att litt i høgda og på skuggesida. Frå Eitrestølen er det greit å gå opp rett vest for juvet. Halvannan til to timar vil eg rekne med, men det vert som nevnt heilt avhegig av kor raskt du går. Både høgdeskilnaden og steinura gjer dette veldig individuelt.

 

Sjølv brukar eg gå fra Vallo for å koma på desse toppane. 1791 er sjølvsagt den høgaste, men eg vil anbefale toppen på 1788, for det er der det er utsikt.

 

Toppen på 1729 er standardtoppen min, då går eg frå Lauvdalen og reknar halvannan time opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellvegen som er skilta til Hemsedal, ja. Eller køyr bygdevegen og få med deg utandørsutstilling av Knut Bry og Jens Bjørnebo. Parkering finn du ut av når du kjem fram, det er meget god plass til slikt rett før stølane  på Lauvdalen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.