Gå til innhold
  • Bli medlem

Finnmark 2011


4x4

Anbefalte innlegg

Har dere noen tips til fiske i Finnmark sommer 2011? Start for turen blir flyplassen, og videre med buss eller annen transport. 1 ukes tur sånn ca.

Viktigt med komme oss til og fra flyplass før og etter tur :P

Ellers er vi opne for forslag

mvh

www.fluen.net gjengen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjekt du stakk innom sia vår. Ja og eg kan innrømme, me har alle prøvd slukstang en eller annen gang gjennom klubbens 14 år 8) Og det bildet med garn, av 4478 bilder. Er Småmasket garn, der vi prøver å rense opp i et overbefolket privat vann.

mvh

www.fluen.net gjengen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig har ingen hemmelige vann på Laksefjordvidda :P

En mulighet er å leie bruktbil på Esso i Lakselv for å komme seg på vidda. Hvis man kommer seg litt bort fra

anleggsveien så er det vann i bøtter og spann, og sikkert fisk i de fleste vann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er storforskjell på garn og slukstang!

Jeg har ingen garranti for at det du sier er sant, så derfor vil jeg heller være på den sikre siden, for jeg har sett nok styggedom vedrørende garning.

Det er også lite populært å bli ferska med garn på Finmarksvidda, ikke det at jeg tror dere skal ha med garn altså. Støter dere på samer, og har garn "demmes" næringsvann, da blir det månelyst...

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.