Gå til innhold
  • Bli medlem

Columbia Alaskan 2 dunjakke


kork

Anbefalte innlegg

Annonse

Har sett litt på den og det ser ut for å være relativt grei kvalitet på den. Har glidlåser i armhulene for lufting, og har et slags sølvbelegg på innsiden for varmereflektering. Det eneste jeg reagerte på er at jeg så det stakk noe dun ut av sømmene både her og der, men dette er kanskje normalt...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nemlig litt skeptisk til akkurat det sølvbelegget du nevner hansmarius, det minner meg om ett rallemikk av ei arbeidsjakke jeg kjøpte på biltema engang som var greit varm, varm nok til att det var mer enn nok med tskjorte under utenom de aller kaldeste dagene, men potte tett. Det stinka skikkelig sur svette av den (og meg!) etter en helt normal arbeidsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er spesielt med sølvbelegget på innsiden er at det kun er små prikker med mellomrom i mellom. Hvis du har sett sklisikre sokker for barn, så har de prikker av gummi med stoff i mellom. Det er det samme som er på denne jakken. Tror derfor at denne jakken har gode pusteegenskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat kjøpt denne jakken selv. Blir spennede å teste den utover vinteren. Prisen er det iallefall ingenting å si på.

Ser og at det er brukt YKK-glidelåser, samt sømmene ser forseggjort ut.

Til denne prisen kan det nok ikke bli feil uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.