Gå til innhold
  • Bli medlem

Erfaringer med hilleberg Allak


rakafisk

Anbefalte innlegg

Annonse

Bumper borti denne tråden her, da jeg sterkt vurderer Allak. Det eneste jeg lurer på, er om det er myggnetting i luftelukene i toppen. Jeg tenker at det må være helt fantastisk en varm sommermorgen å ta av topplokket og kikke ut, uten å få myggen inn. Noen som kan hjelpe meg på dette punktet?

Altså, tenker du da å bruke det uten innerteltet? For det er jo myggnetting i innerteltet, ved hver inngang, som går delvis opp under taket mot luftelukene. Så du kan ligge i innerteltet og se ut av luftelukene gjennom myggnettingen. Som andre har påpekt er det ikke myggnetting i selve luftelukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, tenker du da å bruke det uten innerteltet? For det er jo myggnetting i innerteltet, ved hver inngang, som går delvis opp under taket mot luftelukene. Så du kan ligge i innerteltet og se ut av luftelukene gjennom myggnettingen. Som andre har påpekt er det ikke myggnetting i selve luftelukene.

Det var egentlig dette jeg lurte på. Fant noen bilder på moontrail også som viste meg at selve døra med myggnetting går så langt opp at jeg kan ligge i innerteltet og se ut på stjernehimmelen. ;) Da er det bare å vente på første og beste tilbud på Allak:)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var egentlig dette jeg lurte på. Fant noen bilder på moontrail også som viste meg at selve døra med myggnetting går så langt opp at jeg kan ligge i innerteltet og se ut på stjernehimmelen. ;) Da er det bare å vente på første og beste tilbud på Allak:)

Det blir jo fin pris om du bestiller fra moontrail, så det er vel ikke så mye å vente på! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.