Gå til innhold
  • Bli medlem

Geite 2002 moh - en vakker oktoberdag 23/10-2010


Atomsilda

Anbefalte innlegg

Annonse

Essem: Nei bare klikke på en link :lol: Og ja jeg vet....., men du vet......

Atomsilda: Steike så flott! Det få ting som er så vakkert for øynene som en knall dag i overgangen mellom høst og vinter i høyfjellet. Huff Storbrean har jo smeltet enda mer jo; jfr. dette bildet ditt: http://fjelltopper.no/index.php?module=popup.fullsize&mode=image&file=geite13.jpg så er det ikke "pent" ut.

Med litt øvelse, eller hjelp fra Sondre, så får du vel bildene til å havne der du vil ha de, slik du vil ha de også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jørn! Fin og velskrevet rapport og aldeles nydelige bilder! Vinteren er tydeligvis kommet i Jotunheimen.

Det ser ut som om vi har "kretset" rundt flere av de samme toppen i løpet av sommeren/høsten!

Undrer meg litt over at du legger ut selve turen med bilder på den nye nettsiden Fjelltopper.no. Hva er dine grunner?

Jeg ser jo absolutt de store fordelene med siden, og med å bygge opp en database på den måten det legges opp til. Kommer dette til å bli den nye måten å registrer turene våre på fremover??

Jeg har enda ikke meldt meg på Fjelltopper.no som bruker, men det frister. Går det i så fall greit å kopiere over innhold fra tidligere turbeskrivelser på Fjelltopper.no? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Knut Sverre! Ser ut som om vi har kretset rundt de samme toppene ja :D Snart på tide å ta en tur sammen nå da!!

Når det gjelder årsaken til at jeg legger ut rapporten på Fjelltopper.no er det mange. Jeg synes denne nettsiden er meget bra, og som fyller ut noen huller" som Fjellforum har. Fjelltopper.no har mange sider som er kjekke for oss som samler på topper. Flotte lister som det straks kommer en grønn hake ved når du legger inn topp. Man får en meget fin oversikt over alle topper som er besteget og også ANDRES bestigninger av denne. Etter litt trening....som jeg trenger....får man flottere og enda bedre presentasjon av tekst og bilder. Bildene laster du bare ned mens du driver i rapportskrivingen og plasserer dem der de passer best. Bildene er også stor og fine!

Jeg synes selv det ikke er noe minus ved at "jeg linkes" videre til en annen nettside når jeg er på Fjellforum. En annen ting er at jeg blir hektet på å legge inn alle mine bestigninger med rapporter og bilder...og jeg håper andre kan dra nytte av dem når de planlegger en tur. Legger jo også LINK til mine rapporter på Fjellforum når jeg legger inn en bestigning på Fjelltopper.no. Har jo skrevet mange rapporter på få år på Fjellforum,- og disse ligger nå som link og er tilgjengelig under mine bestigninger! Synes konseptet er bra jeg....og jeg er sikker på at også DU blir hekta...og andre som samler...og som ønsker en side der man kan hente ut masse informasjon mht vår fjellverden. Her er det ikke bare 2K samlere, men også andre. Har andre noen synspunkter på det med Fjellforum og Fjelltopper.no ??

:?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.