Gå til innhold
  • Bli medlem

Gjenglemt GPS på Ytstetind i Vestnes Kommune


PTG

Anbefalte innlegg

På toppen, 3-4 meter Nord-Øst for varden ligger min Garmin 60 Csx gjenglemt etter en matrast lørdag 11.Okt

Hadde det litt for travelt med å komme nedatt før skumringa.

Må sikkert sette inn nye batterier for oppstart, på velkomstsiden står navn, adresse og mob nummer.

Kanskje optimistisk, men finnerlønn på kr 500 til ærlig sjel 8).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Du skulle sagt det før denne veka, eg har nettopp hatt haustferie :)

Kor lang tid tek det å gå opp?

Ops, det var selvfølgelig nå på lørdagen jeg var der, den 11.Okt.

Jeg kom opp via Remmemstind, men fra Ytstetind og ned til Flate som er korteste vei brukte jeg 1t15min. Så med rask gange, kanskje 2 timer, og da får du en fin trimtur og som er mye bedre betalt enn skogsbærplukking i Sverige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops, det var selvfølgelig nå på lørdagen jeg var der, den 11.Okt.

Jeg kom opp via Remmemstind, men fra Ytstetind og ned til Flate som er korteste vei brukte jeg 1t15min. Så med rask gange, kanskje 2 timer, og da får du en fin trimtur og som er mye bedre betalt enn skogsbærplukking i Sverige :)

9.oktober må det vel vere? *pirke* hehe..

Eg skal sjå om eg får tid til å ta meg ein kjapp tur opp etter jobb ein dag, dersom veret er OK og eg er tidleg ferdig (kjipt å mørkne ute) :) Har alltid hatt lyst opp dit, så det var kanskje berre denne unnskyldninga eg måtte ha. Kan dessverre ikkje love noko, men skal sjå kva eg får til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blei dessverre ikkje tur til toppen i dag. Kom litt seint avgårde. Tåka kom sigande på toppane rundtom, så eg snudde på litt over 700 moh... :(

Snø frå 600 moh og oppover forresten, så er ikkje sikkert det er så lett å finne gps'en... Skal prøve igjen om eg får ein ledig dag med ok vêr ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.