Gå til innhold
  • Bli medlem

Legend of Loki


Ivan77

Anbefalte innlegg

Annonse
Kvaliteten er det ikke noe å si på. Jeg har brukt softshell jakka i 5 år og den er fremdeles like fin. Om man liker de fiffige løsningene med integrerte votter og ansiktsbeskyttelse er en smakssak :D

OK, jeg synes det jo var et utrolig smart påfunn med å intregere det i klesplagget.

Hvordan er passform og er det en jakke med intregrert sekk du har, har du i så tilfelle fått bruk for den og fungerer den godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en "skalljakke" som kan gjøres om til sekk. Denne har jeg imidlertid ikke brukt noe særlig da jeg ikke synes den var vanntett nok. Som vindjakke er den veldig fin, men jeg ville nok heller gått for eVent jakka som også kan gjøres om til sekk. Softshelljakka kan ikke gjøres om til sekk.

Passformen kommer vel an på kroppsformen :D Jeg er ca 183cm og 80kg og valgte str M i softshelljakka. Den sitter da fint på kroppen uten altfor mye klær under, men mine apearmer gjør at jeg ikke får brukt vottene skikkelig. Da måtte jeg gått opp til L. Da blir armene lange nok, og det er plass til tykk fleece under.

Loki har også noen fine votter som kan åpnes i tuppen slik at man kan bruke fingrene uten å ta dem av. Minuset med disse er at fleeceforet ikke kan taes ut slik at de fort blir varme dersom det ikke er skikkelig kaldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en "skalljakke" som kan gjøres om til sekk. Denne har jeg imidlertid ikke brukt noe særlig da jeg ikke synes den var vanntett nok. Som vindjakke er den veldig fin, men jeg ville nok heller gått for eVent jakka som også kan gjøres om til sekk. Softshelljakka kan ikke gjøres om til sekk.

Passformen kommer vel an på kroppsformen :D Jeg er ca 183cm og 80kg og valgte str M i softshelljakka. Den sitter da fint på kroppen uten altfor mye klær under, men mine apearmer gjør at jeg ikke får brukt vottene skikkelig. Da måtte jeg gått opp til L. Da blir armene lange nok, og det er plass til tykk fleece under.

Loki har også noen fine votter som kan åpnes i tuppen slik at man kan bruke fingrene uten å ta dem av. Minuset med disse er at fleeceforet ikke kan taes ut slik at de fort blir varme dersom det ikke er skikkelig kaldt.

Ja vill nok gå for eVent isteden for skalljakka, eneste er at de er ganske dyre så spare litt må vi, mener du at du har fått det du har betalt for hvis du ser bort fra de "korte" armene da?

HAr også sett på de vottene, men er usikker på hvor slitesterke de er, er det forresten skinn i "gripeflaten" på noen av modellene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en primaloft og en softshelljakke fra loki.

Har ikke brukt softshelljakken mye. Klarer ikke helt å se nytten av vottene og ansiktsmasken på den jakken selv om det kan være greit en sjelden gang. Opplever nesten at de er litt irriterende, da ermene er veldig lange for å kunne trekkes ned over hendene med votter.

På primaloftjakken synes jeg det fungerer veldig bra.

Jeg har brukt spesielt vottene mye, og kan absolutt anbefale denne da jeg synes Lokis fikse ideer kommer mer til sin rett på en sånn type jakke.

Har en følelse av at lokis "lure" konsepter kan være en litt elsk-eller-hat-greie.

Jeg synes som sagt det fungerer veldig bra og er en knall ide på primaloftjakken, men liker det ikke på softshellen.

Kvalitetsmessig har jeg ingenting å utsette på noen av jakkene.

Synes forøvrig det er kult at noen tenker litt nytt rundt turklær, så det kan jo forsåvidt være en ekstra grunn til å ta en titt på lokis klær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.