Gå til innhold
  • Bli medlem

Semeltinden - sprett champagnekorkene, lista er komplett! 25. september 2010


500fjell

Anbefalte innlegg

Endelig, etter to intensive år blant Norges høyeste tinder tok jeg i helga på den siste toppvarden - Semeltinden. Alle Norges fjelltopper over 2000 moh. (primærfaktor 10m) er med det besteget. :)

Videoer:

Semeltinden -

2k-kavalkade del 1 -

2k-kavalkade del 2 -

Les mer her:

http://fjelltopper.no/tour/1642/Semeltinden+%E2%80%93+sprett+champagnekorkene%2C+lista+er+komplett.html

post-3251-133474727539_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Endelig, etter to intensive år blant Norges høyeste tinder tok jeg i helga på den siste toppvarden - Semeltinden. Alle Norges fjelltopper over 2000 moh. (primærfaktor 10m) er med det besteget. :)

Gratulerer så mye, det har vært spennende å følge med på prosjektet og rapportene dine!

Regor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang gratulerer og takk for turen Sondre! :)

Jeg har gjentatt det til stadighet, det er i beste fall ekstremt få ungdommer som er som deg. Istedet for 500 halvlitere på et kvart år blir det 500 fjell på 5 år sånn ca... :)

Veldig bra skrevet, ikke minst når du gjorde deg opp tanker rundt det avsluttede 2k-prosjektet og fjellinspirasjonen sånn generelt.

Så satser vi på en godværstur til Semeltind en annen gang. Jeg har jo to besøk der oppe nå, den tredje turen skal være uten ei eneste sky :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer igjen Sondre!!

Som samboer nevnte på her om dagen "Men - har ikke han gjort dette mye uten lappen også da?!"

Det å klare det på to år, hvorav billappen ikke har vært i lomma hele tida er bra gjort.

Du er vel den yngste som har alle 2k-toppene, det er kult (forøvrig veldig morsomt at Semelkødden var over pf10, ble vel et par mindre komplette samlinger nå).

Også er det morsomt at telefonen kommer bare noen dager etter du er ferdig;

(fritt sitert etter deg) "Hallo, hva skal du finne på i helga da? vet ikke helt hva jeg skal.. kanskje en sykkeltur.., er du med til noen Østfoldstopper?"

Blir et lite vakum etter at et slikt prosjekt avsluttes, men husker godt at når jeg var ferdig dro vi på tur til Austanbotntinder - var ikke kjedelig det!!

Etter den turen har vi hatt mange kule turer sammen, jeg er glad jeg har fått være med på innspurten din og at vi har kunne tatt noen turer utenom de vanlige.

Mange herlige turminner - og flere skal det bli - over og under 2469moh!

post-1657-133474727625_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med fullførelse Sondre! :D

Litt leit at det ikke passet den helgen så jeg fikk vært med på den siste toppen, men vi får ta det igjen siden. :D Du kasserer vel ikke fjellskoene, planter beina på bordet og rompa i sofaen, og fyller fanget med potetgullposer etter dette, kjenner jeg deg rett? :D

Skjønner godt din skuffelse over været på siste toppvarde, særlig med det varslet som gjaldt. Du hadde fortjent bedre enn det. Og slik som været ble på søndag da gitt… Ser også at du hadde samme ambivalente følelse av å nå den siste toppen som meg. Rart med det, når noe man har hatt stor glede av plutselig har en slutt. Men, det finnes jo flere spennende og interessante topper og turer, og det er du tydeligvis fullt klar over. :)

Takker for mange underholdende og velformulerte turrapporter fra din side Sondre, og for den ene turen vi så langt har fått sammen (Tverrådalskyrkja i fjor). Gleder meg til våre veier møtes i fjellet (eller andre steder) ved en senere anledning! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.