Gå til innhold
  • Bli medlem

Reprasjon av viking jaktstøvler


eivind018

Anbefalte innlegg

Har ett pr Viking jaktstøvler i lær med gtmembrand. kjøpte de i 04 og har vært fornøyd med de. Nå har imidlertid litt av sømmen på siden av den ene støvelen røket. Er dette noe som kan fikses av en vanlig skomaker eller må det sendes til en sportsbutikk eller forhandler. hadde håpet å ha disse støvlene et par år til før jeg kjøper meg et nyy par. så om noen vet om vor de kan repareres for en nogenludnig fornuftigpris så hadde det vært storveis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Nå vet ikke jeg hvor du er bosatt så jeg kan ikke gi deg noen tips om god skomaker, men du kan helt sikkert få sydd sømmen hvis du tar med støvelen til en.

I og med dette er støvler med GTX membran så antar jeg skomakeren har tips for å få tettet sømmen.

Så hvis du ønsker et par års levetid til på støvelen tror jeg nok skomaker er det beste valget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.