Gå til innhold
  • Bli medlem

Dagstursekk 30-40L


Stegg78

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg snuser på noe lignende - og fristes stort av GoLite Jam/Pinnacle. Dette er større sekker enn det du skisserer, men hvis jeg har forstått det rett så kan overflødig volum strammes og komprimeres inn.

Kvinne eller mann? Det er en annonse her på forumet for begge modellene for kvinner - https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=21835

Hvis du trenger herremodeller så blir nok prisen litt høyere enn det du skisserer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du sjekker Villmarksliv 8/2010 (biblioteket ?) har de test av 11 dagstursekker.

Best i test: Black Diamond Sphynx 32 Unisex, to ulike rygglengder, 1,6 kg - kr 1299.-

Mest for pengene: Osprey Stratos 26 (28 l) Unisex, tre rygglengder, 1,2 kg inkl regntrekk - kr 1000.-

Mye for pengene: Bergans Birkebeiner 35. Unisexmodell, 1,1 kg - kr 800.-

Flere gode sekker over din prisant. er nevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være en gave til dama. Så sekker som har egne damemodeller er av interesse.

Hun har prøvd min osprey talon 33 som er i størrelse m/l, denne synes hun er for lang i ryggen.

Når jeg ser på osprey sine sider så ser det ut som om talon m/l og s/m har samme rygglengde(48,5cm)

Er det noen som har prøvd begge størrelsene å vet om det er noe forskjell i rygglengde på dem?

Noen frøkner her inne som har prøvd osprey sin modell aura?

Er det noen som har egne erfaringer med bergans birkebeiner 35l?

Den ser interessant ut når jeg sammenligner vekt/pris mot andre merker.

Takk for gode tips så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.