Gå til innhold
  • Bli medlem

Sir Joseph Koteka 290 og slitestyrke


Snublefot

Anbefalte innlegg

Hvordan er Sir Joseph Koteka 290 med tanke på slitestyrke i ytterstoffet?

Er den uegnet for telttur med liten hund som kan finne på å krafse borti posen?

Har ingen mulighet til å få sett den i butikk nå, men ut fra bilder på nett ser ytterstoffet vel tynt ut.

Vet at bl.a. Marmot Atom har lagt på seg rundt 100 g i det siste, regner med dette er i ytterstoff.

Er dette et bedre alternativ for bruken skissert over? Andre tips gode?

Ønsker en lettest mulig pose for høst, sommer og vår med temp ned mot 0 grader som nedre komfortgrense.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har Sir Joseph Koteka 290. Den virker veldig tynn i stoffet, men har fungert supert for meg som sommerpose. Det kom bitte litt dun ut av den til å begynne med og da ble jeg bekymret, men foreløpig uten grunn. Den blir utrolig liten når du komprimerer og er lett som en fjær. Er du bekymret for valpetasser kan du kanskje beskytte posen med å tre en lakenpose utenpå.. - uansett hvilken pose du velger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoffet på Koteka 290 er veldig tynt men jeg har inntrykk av at det er veldig sterkt også. Jeg ville ikke bekymre meg for en hund som "kan finne på å krafse borti posen", så lenge den ikke brukes som leketøy så går det nok fint. Men prøv å holde hunden unna uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.