Gå til innhold
  • Bli medlem

Holde stellet varmt på tur


rognposan

Anbefalte innlegg

Annonse

Hei!

Da jeg bodde i Russland var det ofte kaldt om vinteren. Etter flere år med kulde bestemte jeg meg å prøve noe nytt. Gå med bleie om vinteren, for å bevare mine juveler. Dette trikset fungerte utmerket. Både jeg og kjæresten min var fornøyde 8)

SÅ alle mann: Gå med bleie om vinteren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv denne den fungerer sikkert http://www.superkul.no/diverse-284/ting-og-tang-117/santa-claus-jingle-balls-penisvarmer-9026272.html 8):lol::lol:.

tigerbalm fungerer bra, men begyner å renne om du svetter.

selv bruker jeg janus produktene og er veldig fornøyd , men i veldig kulde har jeg brukt boxer med skininnleg, da de holder litt lenger på varmen.

har hørt mange forskjelige råd, tova ull boxer var det siste,kjener noen som puttet ull under boxeren, de mente det fungerte.

men om man kler seg godt fra innsiden og ut tror jeg ofte ikke det skal bli noe stort problem.

Har jobbet og vært mye ute i kulde, har vært i veldig kalde dager på fjell og vidde, er ikke der nede jeg fryser mest.

det er viktig å holde hele kroppen varm, steder jeg ofte kan bli kald er hode,føtter og hender, holder jeg disse varme går det oftest greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja har jo brukt både skjerf og buff i buksa når det har blitt kaldt.......eneste minusen er jo ei skikkelig bule!!!

i gamle dager brukte vi alminiumsfolie under skidressen på enkelte kalde turrenn, det fungerte også - men når du kom hjem så det ut som man hadde rullet seg i juleglitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.