Gå til innhold
  • Bli medlem

Telt


Bloobay

Anbefalte innlegg

Annonse

Stemmer det. Doite har visst så vidt annkommet Norge. Er en Chilensk produsent som vistnok er de største i latin Amerika. Men det som står skrevet på hjemmesiden om teltet er vel litt tynt så jeg er ute etter evt erfaringer med dette teltet eller merket:)

Kan alltids ta imot tips om gode en-tomannstelt. Vekta skal helst ikke være mer enn 2,5 kilo. Det må tåle en godt med regn og gjerne litt vind. Pris er selvfølgelig også viktig. Noen erfaringer?

:);):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har heller ikke noen erfaring med dette merket, med et medlem her inne har en jakke laget av samme produsent. Medlemmet har skrevet en brukererfaring på plagget og kan vel ikke sies å være helt fornøyd. Se link: https://www.fjellforum.no/oldLinkConverter.php?oldTid=18360

Nå kan det jo være at teltene til Doite er bedre enn jakken, veldig vanskelig å finne tester og reviews på utstyret deres.

Jeg har lagt inn spørsmål om erfaringer på teltene på et chilensk friluftsforum, får se om de har noe å melde.

Etter hva jeg har lest meg til forhandles merket av Stadiosport, MX-sport og Sport1 og må sies å være i middelsskiktet hva gjelder bruksområde (altså ikke beregnet for ekstrem/hard bruk, Doite-Norge sin påstand).

Til trådstarter, du har ikke sagt noe om tiltenkt bruk av ditt nye telt så det er litt vanskelig å råde i den ene eller den andre vei, men dersom du sjekker linken Fimax la ut vil du kunne finne telt i flere bruksområder og prisklasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.