Gå til innhold
  • Bli medlem

Et skikkelig bra Nordmarkstips!


Vladmir

Anbefalte innlegg

Annonse

Hei!

Jeg er ikke en slik person som tenker: Jeg vil ha godplassen for meg selv!

Jeg er en person som liker å dele på kunnskap og utveksle kunnskap med andre erfarene mennesker. Faktisk er Smalstrømsoset det stedet i marka hvor det går størst ørret og det er stor sjanse for å kroke den i tillegg. Var 5 turer der i fjor og har følgende meritter: 2,1 kg, 1,4 kg, 1,8 kg, 1,1 kg, 0,9 kg, 0,75 kg og 0,5 kg. Alle tatt på mark i utløpet. I år skal jeg forsøke og komme meg oppover elven, like før gytingen starter :)

Skitt fiske.- ALLE MANN TIL BJØRNSJØEN

Hilsen Vladmir

PS: Jobber på biltema i Oslo, er bare å komme innom for tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fakta er at denne plassen er veldig god, her kan man kose seg rundt bålet, gå til til med bruket og nappe opp no fiin ørret. Tok en gang en skikkelig flott hannkubbe der, og det er den mest maleriske ørreten jeg har sett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel litt forskjell på å dele sine erfaringer med kamerater/andre petri brødre man møter og å legge ut detaljer på et vidåpent forum som dette?

Jeg er ikke Nordmarkafisker og blander meg i diskusjonen på et generelt grunnlag.

Jeg vet iallefall at mange "fisketryner" vil være forsiktig meg å fortelle om sine fiskeopplevelser til en som er såpass løsmunnet.

Husk freding av elver og elveos (100m fra utløpet) i oktober, denne og andre regler for fiske i marka finner du på OFA´s sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Det beste er å ta på seg lårings og stå i selve strømmen, men det kan være litt vrient :D

Ja det kan være veldig vrient, for i utoset er det kjempedypt og det er en demning der. Regner med at dere mener innoset... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg ikke tar helt feil så betyr idiot "en som ikke interresserer seg for politikk", ser ikke helt hva det har med nevning av fiskeplass å gjøre.

Synes det er hyggelig at noen for en gangs skyld deler litt hemmeligheter anngående fisking, men nå blir sikkert plassen raidet så det halve kunne være nokk ja.

Kan vel samtidig oppfordre de som besøker vannet om å ikke forsøple, eller hugge ned alle trærene for gapahuk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.