Gå til innhold
  • Bli medlem

Litt skryt til Helsport


atari

Anbefalte innlegg

Inspirert av tråden Litt skryt til Bergans starter jeg denne tråden.

I vår var jeg på tur med mitt Helsport Ringstind 2 Light og var så uheldig å knekke et teltstangledd. Jeg fikk samtidig et par små hull i ytterduken der stangen knakk. Heldigvis var det med både ekstra stangledd og teip til å fikse duken så jeg fikk midlertidig fikset det.

Da jeg kom hjem ringte jeg Helsport og de ba meg sende dem det knekte stangleddet og ytterduken for reparasjon. Jeg ba dem samtidig sy på de to bardunfestene som manglet på mitt telt (de fjernet dem på nye modeller for et par år siden sannsynligvis for å redusere vekten).

Etter noen dager ringte jeg dem og de sa at jeg skulle få nytt yttertelt da det ikke lønte seg å reparere. En uke etterpå fikk jeg ny ytterduk i posten med påsydde bardunfester, de nye strikkene til å feste bardunene i og to nye stangledd. Jeg betalte ingenting! Det må vel kalles bra service?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hiver meg på.

Sendte inn 1 år gammelt telt til Helsport, og fikk en telefon noen dager etterpå, der Helsport gikk gjennom de feilene jeg hadde påpekt. Helsport sendte meg et nytt telt, uten diskusjon. Jeg hadde også ønsket meg noen justeringer, og de var gjort på det nye teltet.

Det er god service!

N

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.