Gå til innhold
  • Bli medlem

Klatring i Grimstad, trenger tips og guide!


larsingedude

Anbefalte innlegg

Hei, får sørlandsføreren på lørdag, men tenkte å klatre litt i morgen / onsdag hvis været er ok.

Noen som vet om bra klatresteder i Grimstad, eller i nærheten? Ligger på 4-5 tallet, fint om det hadde vært noen 6a/b ruter der også.

Trenger veibeskrivelse også:D så vidt jeg vet er ikke sørlandsfører tilgjengelig på nettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt om Sørlandsføreren her: http://www.sorlandsforer.com/index.php?show=grimstad

Ut fra det du spør om, høres det ut som om Kanalen er det rette stedet, men der har det vært problemer med grunneier og fjerning av bolter. Og jeg vet ikke status på dette! Det står noe kontaktinfo på lokale folk på linken over her, hvis du vil sjekke nærmere.

Fra føreren (jeg har ikke vært der selv): Reddalskanalen ligger sør for Grimstad. Fra nord ta til høyre rett etter passering Østerhus inustriområde. Ta til høyre med en gang igjen og følg grusvei 200 meter til en parkering ved hvitt bedehus. Gå til fots herfra! De letteste sektorene ligger lengst bort, (til venstre sett fra sjøen) men de to letteste er visstnok stengt. Litt oppe i veggen til venstre skal det være et par sektorer med noen lettere ruter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.