Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvordan kan jeg få tak i et Bergans Cho Oyo ?


Teamsulle

Anbefalte innlegg

Hei.

Lurer enkelt og greit på om noen her inne vet om det er muligheter og få tak i et Bergans Cho Oyo telt?

Ser desverre ut som Bergans har sluttet og produsere dette av ukjente grunner.

Har lenge siklet på dette teltet og vil svært gjerne ha kloa i dette teltet, så takker for all hjelp for og få oppfylt "drømmen".

Mvh Thomas Berle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det virket litt tvilsomt. Litt skeptisk på og bestille fra sider jeg ikke er kjent med. og bestiller jeg fra utlandet er det helst for og spare penger. Som f. eks. leatherman kniver fra USA. Sparte en del på en Leatherman Skeletool CX for en tid tilbake. Så tror jeg lar være. Men om noen der ute har en pent brukt eksemplar til salgs. Til en fornuftig pris så er jeg takknemlig for det. Ellers er jeg takknemlig for andre tips.

Mvh Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg er også ute etter en Bergans Cho oyo, og har vært veldig nære på å bestille det fra Drop-out store i Tyskland, men jeg har trukket meg i siste liten da det virker tvilsomt at det ikke går an å kontakte kundesenteret hos Drop-out Store, for å høre om de faktisk har teltet på lager..

Jeg kontaktet også Bergans for å høre om de visste hvor jeg kunne få tak i et slikt telt, men det gjorde de ikke. De sa at teltet var tatt ut av produksjon pga at det var kommet mange reklamasjoner på teltet fordi det angivelig lekket vann ved noen sømmer på enkelte av disse teltene. Forøvrig fikk jeg til svar at de jobber med å utvikle en ny, tilsvarende modell, men at de ikke visste når denne blir lansert.

Så hvis det er noen der ute som skal selge et fint eksemplar av et Bergans Cho oyo telt, så er altså jeg også interessert!

MVH

"Mons Larsen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.