Gå til innhold
  • Bli medlem

Høvik Verk Standard


gjerris

Anbefalte innlegg

Har nettopp fått en Høvik Verk Standard med "stillebrenner". Jeg har fra før en lik primus bare med "bråkebrenner", men selve brenneren er ikke helt god. Så mitt spørsmål er: Kan jeg buke tanken til "bråkebrenneren" og brenneren til "stillebrenneren" sammen? Altså bytte deler omhverandre. Håper dere forstår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom dette er en primus 210 som er lisensprodusert av Høvik, vil jeg anbefale å ikke trekke til brennerrøret for hardt i tanken. Godset i tanken er litt mykere og hele stasen kan kile seg ordentlig fast. Umulig å få av igjen uten temmelig seriøst verktøy i garasjen. Skjer dette i felt kan du bare glemme muskelkraft selv om du heter Samson...

Har du tilgang til bråkebrenner, er Primus 210 med alle dens slektninger med samme tankvolum en undervurdert perle blant alle primuser. Tanken er stor nok til å bli stødig og den lett nok til å kunne true alt av nymotens slangeprimuser i felt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.