Gå til innhold
  • Bli medlem

Nye fjellsko - Vondt i kne - tilfeldighet ??


baron

Anbefalte innlegg

Eg kjøpte meg nye Crispi Hunter tidlegare i sommer.Eg har gått i dei endel for å gå dei skikkeleg inn til ein planlagt tur over folgefonna i september.

Eg hadde meg ein go tung langtur for 3 veker sidane og fekk på nedturen vondt i kne.

Dette ga seg ikkje og eg var til lege og fekk meg ein 1 vekers kur på tabletter for betendelse i kneet.

Eg har tidlegare gått i middels lave sko og eg har ikkje hatt slike problem før.Eg går til fjells fleire ganger i veka til vanleg.Er det nåken som har vert borti liknande??

Er det bare tilfeldigt eller er det at høge fjellsko tar vekk belastninga fra anklene og det vil då bli større press på kne??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det har så mye å si om de er høye eller lave. Jeg har et par høye arbeids sko som jeg ikke kan bruke, Blir helt ødelagt av dem. Men har og har hatt mange andre forskjellige som fungerer helt fint. Like høye. Så jeg tror det er større fare for at du har fått tak i deg ett par sko som ikke passer deg, Dessverre. Enten det eller så har ikke betennelsen noe med skoene å gjøre i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.