Gå til innhold
  • Bli medlem

Gjenglemt på Juvasshytta


tevje

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg reiser fra Stavanger i morgen med retning juvasshytta. Beregner to overnattinger i løpet av uken. Drar så videre mot Dovre og Røros før turen så går sørover igjen. Jeg er litt usikker på hvilken vei vi kommer til å ta videre sørover, men vi kommer sannsynligvis til å dra innom Lillehammer og i alle fall så blir det nok "Sørlandske" tilbake til Stavanger. Om vi kommer innom Bærum vet jeg ikke enda, men jeg kommer nok til å være på nett i løpet av turen så hvis vi skulle planlegge å "lande" et sted i nærheten så kan jeg jo ta kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg på Juvasshytta og skal gå til "piggen" i morgen.

Vi kommer nok ikke til Bærum, men vi har beregnet å svinge innom både Røros og Lillehammer på veien.

Hvis du har problemer med å få skoa hjem så kunne jo en løsning være at vi tok dem med og f.eks. puttet dem i en "smartpost" pakke fra Lillehammer eller et annet sted på veien. Det vil nok koste ca. kr. 150,- eller der om kring, men det er det vel kanskje verd?

Ellers kan det tenkes at vi svinger innom Brummendal, men det er fremdeles ikke Bærum.

Du får tenke over tilbudet eller kanskje du kan komme på en annen løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

mor10

Jeg kom til Juvasshytta onsdag 4. august og reiste fredag 6. august. Jeg snakket med betjeningen, men ingen visste noe om noen gjenglemte sko. Jeg prøvde, men uten hell. Jeg snakket også med "tevje",skoenes eier på telefonen, men da var jeg desverre allerede reist fra hytta. Hvis du var der etter meg så kan det tenkes at et spørsmål, enten til betjeningen eller til "tevje" kunne ha løst problemet. Synd, men litt bedre komunikasjon et eller annet sted kunne kanskje hjulpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.